Bezzeg Németh sportcsarnoka nem csak terveződik!

Közzétéve

Sem a 21óra olvasói, sem a fővárosi ellenzéki politikusok nincsenek odáig a frissen belengetett szuper Dél-Pesti fejlesztési tervek hallatán.

Egészen a Kálvin térig vihetik a csepeli HÉV-et a hírek szerint, méghozzá nem is akárhogy: alagúton, a föld alatt vezetve. De ez még semmi, mert van ott még, ahonnan ez az ígéret jött. Fürjes Balázs kiemelt budapesti fejlesztésekért felelős államtitkár egészen konkrétan az ígéret földje jön el a fővárosban, ha megvalósulnak azok a gigaberuházások, amiket alighanem egész évben reklámoz majd a kormányzati kommunikáció.

Csakhogy nem mindenki olyan derűlátó a csodaszépen hangzó kormányzati tervek hallatán. A fővárosi szocialisták szerint például Budapest nem az ígéret földje, hanem csak a fideszes ígérgetés és hazudozás színtere lesz a következő hónapokban. Horváth Csaba, az MSZP főpolgármester-jelöltje a Hírklikknek nyilatkozva a Fürjes-féle ígéretekre reagálva azt mondta:

a belengetett beruházásokban egy közös van, méghozzá az, hogy egy évtizeden belül nem lesz belőlük semmi.

Szerinte egyik sem valósítható meg 10 éven belül, tehát a csepelieket érintő beruházásokból is csak tervezés szintjén lesz valami, amiből csak a Fidesz-közeli tervezőirodák, de nem a XXI. kerületiek  fognak profitálni. Nem sokkal lelkesebbek a 21óra olvasói sem. A beígért beruházásokról szóló múltkori posztunk alá egyikük például ezt írta:

A gerincút meghosszabbítása is, a HÉV temetőig való meghosszabbítása is, Corvin csomópont, gyorshajójárat Csepel és a Kossuth tér között, mint Németh Szilárd megmondotta! Igaz, hogy pár hétre rá leszavazta az egész “Weiss Manfréd tervet”

– utalt a tavaly tavasszal történtekre, amikor a Csepelen 2014 után másodszor is elbukó egykori rezsibiztos még a saját nevével fémjelzett XXI. kerületi fejlesztéseket is leszavazta a parlamentben.

Egy másik olvasónk pedig az alábbiakkal kommentálta a szuper tervekről szóló hírt:

A Jedlik is terveződik, és a Gubacsi híd felújítása is. Bezzeg a Kis-Duna parton a csarnok az nem terveződik. Az már ott csúfítja a környezetet.

A legfrissebb fideszes ígéretek szerint a felújítják például az összes budapesti HÉV-et, a csepeli és ráckevei HÉV-et alagútban beviszik a Kálvin térig, a Rákóczi hídtól délre felhúzzák a Budapest Diákvárost, a föld alatt összekötik a Nyugati és a Déli pályaudvar helyett létrehozandó átmenő vasúti állomást, amelyet szintén a föld alá visznek.