Borbély polgármester úr végre szolgálatba helyezte magát!

Közzétéve

Az a jó a kampányban, hogy a polgármesterek dolgozni kezdenek. Sőt, hirtelen mindent ők kezdenek el csinálni. Személyesen viszik ki a pénzjuttatást, cipelnek, avatnak, időjárásra figyelmeztetnek, vagy épp vigyázó szemüket a Vízművekre vetik, mert úgy gyorsabban halad a 400 milliméteres, 70 éves öntöttvas vízvezeték kicserélése – írja az Index a tegnap esti Rákóczi úti csőtörés kapcsán, ami miatt a Csepelre bevezető főút miatt teljes útzárat kellett elrendelni.

Borbély Lénárd polgármester persze azonnal a helyszínen termett, és intézkedésnek látszó Facebook-poszttal jelentkezett. Erről számol be az Index is. A portál azt írja, Borbély Lénárd, Csepel polgármestere közösségi oldalán mélyépítési szakembereket megszégyenítő pontossággal tájékoztatta a lakosságot arról, hogy a cső hosszanti irányban megrepedt, cserélni kell és a „helyreállítás menetrendje szerint a csütörtöki napon földdel visszatöltik a gödröt és felbontják a sérült útburkolatot kb. 400-450 m2-en. Pénteken az útalap betonozása fog megtörténni. A hétvégén pedig terítik az aszfalt kötő- és kopórétegeit.”

A forgalom irányítását a csepeli rendőrök is segíteni fogják – írja a bejegyzésre hivatkozva az Index, ugyanakkor a portál sajnálatát fejezi ki, hogy az már nem derült ki a polgármesteri posztból, hogy Borbély ezen is személyesen kint lesz-e.

Minket mindenesetre nem a kampányban túlmozgásossá váló fideszes polgármester kommunikációs mutatványai, hanem a következők érdekelnének:

1.

Miért nem készült el mostanra a gerincút folytatása, ahogy öt évvel ezelőtt, a 2014-ben programjában megígérte Borbély Lénárd és a Fidesz? Az elkerülőút befejezését közel kilenc éve ígérgeti a Fidesz Csepelen. Ha nem csak a szájuk járt volna, hanem teljesítették volna az ígéretüket, most nem lenne megbénulva a kerület közlekedése a Rákóczi út lezárása miatt.

Németh Szilárd csepeli polgármester és Tarlós István főpolgármester átvágja a gerincút első szakaszának szalagját. Az elkerülő még a 2010 előtti, szocialista városvezetés idején kezdett el kiépülni, a Fidesz a folyamatos ígérgetésen túl kilenc éve egy métert nem tett hozzá.

2.

Arról mikor kérdezték meg a csepelieket, hogy akarják-e, hogy egy átlagos napon több mint 400, de nem ritkán 5-600 kamion haladjon el ezen a szakaszon a nagy büszkén betelepített Metrans Kft. jóvoltából?

A tegnap esti Rákóczi úti csőtörés a Metrans Konténer Terminál kamionjainak közlekedési útvonalán történt.

A 21óra környéken lakó csepeliektől ugyanis egybehangzóan azt az információt kapta, hogy a mostani kárért a Metrans miatt extrém módon megnövekedett forgalom a felelős.

Meg azok, akik nem gondoskodtak sem az elkerülőútról, sem a mindenki által használt bevezetőút forgalmának csillapításáról.

Csepel fideszes vezetése (balról a második Morovik Attila, mellette Ábel Attila) büszkén pózol a Metrans Kft. konténereinek árnyékában.

Kiemelt kép: Facebook/Borbély Lénárd)